Veel gestelde vragen
Onderstaand een overzicht van veel gestelde vragen.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op: 0534 789 300
Hoe log ik in op de webshop?
Rechts bovenin de website kan er via “inloggen” worden ingelogd op de webshop.
Nieuwe klanten kunnen daar zelf een account aanmaken via “Nieuw bij Heberex”.
Bestaande klanten kunnen hier met hun e-mailadres en wachtwoord inloggen.
Mocht je problemen hebben met inloggen, neem dan telefonisch contact op: 0534 789 300.
Hoelang blijf ik aangemeld in de webshop?
Uit veiligheidsoogpunt word je automatisch afgemeld indien je langer dan 24 minuten geen handelingen hebt verricht in de webshop. De inhoud van je winkelwagen blijft echter behouden. Zodra je weer opnieuw inlogt, kun je direct verdergaan met je order.
Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Ja, op de inlogpagina kun je kiezen voor “Wachtwoord vergeten?” Je ontvangt dan per e-mail een link om het nieuwe wachtwoord aan te maken.
Het wachtwoord dient minimaal 6 karakters te bevatten.
Na het kiezen van een nieuw wachtwoord kun je direct inloggen.
Hoelang is mijn wachtwoord geldig?
Het gekozen wachtwoord is oneindig geldig.
Waaraan moet een nieuw wachtwoord voldoen?
Een wachtwoord dient minimaal 6 karakters te bevatten.
Hoe vaak kan ik een foutief wachtwoord invoeren?
Wanneer je 3 keer een foutief wachtwoord invoert, wordt je account gedeactiveerd.
Je kunt dan via de “Wachtwoord vergeten” functionaliteit een nieuw wachtwoord aanvragen.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Op de inlogpagina kun je kiezen voor “Wachtwoord vergeten?” Je ontvangt dan per e-mail een link om het nieuwe wachtwoord aan te maken.
Het wachtwoord dient minimaal 6 karakters te bevatten.
Na het kiezen van een nieuw wachtwoord kun je direct inloggen.
Wat moet ik dan als ik mijn gebruikersnaam vergeten ben?
De gebruikersnaam is je e-mail adres.
Kan ik via een tablet gebruik maken van de webshop?
Ja, dat is mogelijk.
Kan ik via een smartphone gebruik maken van de webshop?
Ja, dat is mogelijk.
Blijft mijn bestelling bewaard als ik tussentijds uitlog?
Ja, de bestelling wordt bewaard. Zodra je weer opnieuw inlogt, kun je direct verdergaan met je order.
Kan ik het bezorgadres aanpassen?
Ja, dat is mogelijk. Na het bevestigen van de order wordt automatisch je bezorgadres weergegeven. Dit adres kun je zelf aanpassen naar een ander bezorgadres.
Hoe kan ik mijn bestelling aanpassen?
In de winkelwagen kan het aantal stuks bestelde producten met “+” en “–“ worden vermeerderd of verminderd.
Met “verwijderen” wordt het product helemaal uit de winkelwagen verwijderd.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Plaats je op een werkdag een bestelling voor 16:00, dan wordt hij dezelfde dag door ons verzonden.
Hoe kan ik artikelen zoeken in de webshop?
1. Door “Producten” aan te klikken in de menubalk. Er volgt dan een drop down menu met de producten.
2. Middels de functionaliteit “Vind uw product” (boven de menubalk) kan er op productnaam (of een deel van de naam) en artikelnummer worden gezocht.
Waar kan ik mijn orders bekijken?
Als je bent ingelogd zie je rechts bovenin de pagina je gebruikersnaam. Door op de gebruikersnaam te klikken kun je via de optie “Mijn bestellingen” je orders raadplegen.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen worden exclusief BTW weergegeven.
Vanaf welk bedrag wordt er gratis verzonden?
Binnen Nederland is het verzenden vanaf een orderbedrag van € 225,00 (exclusief BTW) gratis. Daaronder betaal je binnen Nederland € 8,95. Voor alle overige landen worden klant specifieke prijzen gehanteerd.
Kunnen producten worden geretourneerd?
Producten kunnen worden geretourneerd mits deze goed verpakt worden en in de originele staat verkeren. Een retour dient binnen 14 dagen na ontvangst van de levering aangemeld te worden bij onze klantenservice.
Kunnen producten worden geretourneerd?
Producten kunnen worden geretourneerd mits deze goed verpakt worden en in de originele staat verkeren. Een retour dient binnen 14 dagen na ontvangst van de levering aangemeld te worden bij onze klantenservice.